Podbot Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 Min datorn är helt segt när jag start om datorn vad är problem? // Podbot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 Kör Ccleaner till att börja med... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podbot Posted August 16, 2006 Author Share Posted August 16, 2006 Kör Ccleaner till att börja med... Ccleaner jag har ja... Men När jag knapp-tryck "Start om datorn" Då skärmbild är svart och ta lång tid typ...10-20 sekunder och visar Välkommen... varför det ta lång tid? Min kompis snabbt än min // podbot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 Det är antagligen något som inte stänger som det ska. Skapa dessa två register filer med hjälp av Anteckningar, klipp och klistra in koden. Namnge med respektive namn nedan. Efter du gjort dessa två filer, dubbelklicka på dem och godkänn att de registreras. WaitToKillServiceTimeout Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControl] "WaitToKillServiceTimeout"="2000" AlwaysUnloadDLL Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorer] "AlwaysUnloadDLL"=dword:00000001 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podbot Posted August 17, 2006 Author Share Posted August 17, 2006 Hur kan jag skapar i Registry "AlwaysUnloadDLL" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts