wolf6a Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Jag har problem med mitt ATI x800 xt kort jag kör dubbla datorer på en skärm och har en DVI kvm switch i mellan jag får inte skärmen att starta fören windows är framme vid inloggningen so jag kan inte se upp botningen eller komma åt bios vid uppstart. Kopplar jag bort switchen så fugerar allt som det ska jag hadde ett nvida 6800 kort som gick sönder och fick ati kort i stället med nvidan var det inga problem moderkort MSI 915P/G neo2 Prosessor P4 3.4 GHz Minne DDR2 3072 M Bytes Grafikkort ATI X800XT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Hej Den "klassiska" utmaningen... kör du senaste drivrutinerna ? Medföljande skivor är för det mesta användbart som "ölunderlägg". http://www.ati.com/ > Drivers & Software Eller nere i vänstra hörnet, rekommenderar inkl NET. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts