Gå till innehåll

[LÖST] Mail i WLM


Recommended Posts

Dessutom öppnar den länkarna i FF nu! Istället för i IE, mkt bra!

Nu vet jag inte om du behövde ställa om ditt konto till USA för att köra  ???

Om du gjort det så ställ tillbaka till Sverige igen.

Fick en liten försynt mail fråga av en alldeles riktig MSare varför jag körde med USA...  ;D

Ver 8.0.1034 kör jag just nu med om du hittade din någonstans.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag inte riktigt med på vad du menar  ??? Konto, usa vad för mail? Jag är lite trött också kan ha något med det att göra  :D

Jag kör med samma version som dig i alla fall.  :)

Bra... behöver vi inte fundera på det..  ;) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plun skrev:

Ver 8.0.1034 kör jag just nu med om du hittade din någonstans.

Ser att jag har missat något (nu igen)  ;D

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker WLM desktop kollar mailen lite sent. Messenger får reda på före WLM desktop att jag har fått mail. Dessutom står det att jag har ett oläst mail i messenger fast jag inte har det. Dom kopplar inte så brå ihop. Hur har ni det inställt? Jag har ställt att WLM desktop ska kolla mail en gång i minuten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, då får nog du bli amerikan en stund...

Det är jag redan (har inte ändrat några inställningar) ;D

Tack för länken  ;)

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Belsebub!

Här tar det inte lång tid innan det dyker upp i WLM Desktop (jag har den ställd på 5 min). Men så fort det dyker upp mail så säger den till (innan dessa 5 minuterna). Så här går det undan.

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Belsebub!

Här tar det inte lång tid innan det dyker upp i WLM Desktop (jag har den ställd på 5 min). Men så fort det dyker upp mail så säger den till (innan dessa 5 minuterna). Så här går det undan.

MVH/Malou

Hmm.. Oftast går det som det ska. Men när jag testar att skicka mail till mig själv kan det ta en herrans tid innan jag får mailet. MEN jag kan leva med det  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Belsebub!

Hmm.. Oftast går det som det ska. Men när jag testar att skicka mail till mig själv kan det ta en herrans tid innan jag får mailet. MEN jag kan leva med det  Leende (smiley)

Nu när jag uppdaterade till Ver 8.0.1034 så tog det otroligt lång tid innan dina två sista inlägg här dök upp som en notifikation i WLM Desktop. Men men huvudsaken är att den fungerar som den skall så får man vara nöjd  ;)

****************************************************

Nu då jag uppdaterade till denna nya version. Jösses vilken drös med mail det dök upp (över 1000 st). Undrar varför den hämtade tillbaka alla gamla mail som redan var lästa och delitade  ???

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går att få outlook express att hämta hotmail och ett extraprogram som lägger ikonen där den ska vara om man minimerar outlook.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...