keNcII Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 Hej mitt internet brukar inte fungera ibland typ när jag spelar så plötsigt fungerar det inte sen går det typ 5 min så funkar det. Kan nån hjälp mig ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 Kan nån hjälp mig ??? Hej Det var inte många ledtrådar i din fråga..... - Skyddad burk dvs antivirus o antispyware ??? - uppdaterad burk via Windowsupdate ??? - Vilken slags uppkoppling har du, ADSL, fiber operatör.. ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keNcII Posted October 5, 2006 Author Share Posted October 5, 2006 Har glocalnet ADSl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 Har glocalnet ADSl Det var 2 frågor till.... annars vet man inte var man ska börja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted October 6, 2006 Share Posted October 6, 2006 Det kan bero på mycket precis som plun säger. Kör du trådlöst t.ex. ? Har du långa telefon kablar ? Har det fungerat bra innan ? Var lite mer specifik när du skriver så får du bättre svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted October 6, 2006 Share Posted October 6, 2006 OM du 24 mbits bredband måste du ringa upp dni leverantör och kolla hur stark förbindelsen är om ditt modems lampa plötsligt börjar blinka betyder det at du ahr tappat förbindelsen med din leverantör kolla upp det först om du har 24mbit altså så kanse dem kan sänka hastigheten så blir det stabliare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts