Benji_9 Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Hejsan Jag kan inte använda Vobsub2.23 i Vista, det verkar inte vara kompatibelt. Undrar om någon annan får det att funka med den versionen eller nån annan? Sen undrar jag om det finns nåt brännareprogram man kan använda i Vista, jag försökte med Nero 6 med det gick inte.. Går det att avinstallera windows komponenter, såsom Internet Explorer? MVH Benjamin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isak Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Hej Nero HejsanSen undrar jag om det finns nåt brännareprogram man kan använda i Vista, jag försökte med Nero 6 med det gick inte.. Nero7 Premium Reloaded v.7.5.7.0 - Funkar för Vista. Du kan hitta 30 dagars trial här:http://www.nero.com/nero7/eng/nero7-demo.php :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 Nero 6.6.1.4 funkar fint i Vista... men har numera börjat använda Ashampoo Burning Studio 6 tillsammans med ImgBurn som komplement. Har inte kommit så långt i mitt rotande av Vista så jag vet om IE går att avinstallera, men det kommer nog snart en lösning för det också. // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benji_9 Posted November 23, 2006 Author Share Posted November 23, 2006 Japp, hittade oxå Nero efter ett tag... Jag gick faktiskt tillbaks till XP för jag kunde inte använda VobSub och det behöver jag när jag bränner in text i filmerna.. finns andra lösningar men då tar det så lång tid.. tack för svaren iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts