Gå till innehåll

Recommended Posts

Kan någon rar vän hjälpa mig!!! Jag installerade om XP och sparade ner mina dokument osv på cd-skivor (dock inte med backup-program). Mina mail sparades under document and settings/OSRel/Identities. Varje mapp som jag hade i tidigare Outlook har sparats som en enskild fil med ändelsen dbx. Hur gör jag för att kunna få tillbaka dom in i Outlook så att jag kan läsa dom igen. Av någon konstig anledning försvann hela min adressbok. Den gick upp i rök  >:(  :'(

/Tack på förhand. monne55

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Det är bara att kopiera in filerna i rätt katalog (skriv över de nya), du måste bara se till att ha samma konton som de du tagit kopia av.

Adressboken heter wab.exe i oe så om jag skulle ha en sådan heter den "Venoms.wab". Det du kan göra är att söka efter den med "*.wab" utan duttar då hittar du alla adressböcker som finns på datorn.

Annars om du har en annan adressbok som du vill koiera så exportera den till en kommaseparerad fil för att sedan importera till oe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...