p.j.o Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 hej!!! jag har ett problem... när jag ska installera nya catalyst 7.1 så får jag ett meddelande som lyder så här: setup did not find a driver compatible with your current hardware or operating system setup will now exit. någon som vet vad problemet är???kan de va att jag har för gammalt operativ system kör xp home mvh buzz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 Ja du måste nog skaffa Vista Skämt åsido, vad har du för grafikkort? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p.j.o Posted February 15, 2007 Author Share Posted February 15, 2007 jag har ati x1800 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 Märkligt, det är ju absolut inte så att du har varken för gammalt Windows elelr för gammalt grafikkort. Vilket paket är det du försöker installera, hela eller bara drivaren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p.j.o Posted February 15, 2007 Author Share Posted February 15, 2007 jag försöker installera hela nya 7.1 men den bara vägrar mycket märkligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 du har rätt drivrutin va? 32/64 bitars ?? fungerar äldre drivrutiner ? prova dessa: http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php ati catalyst 7.1 tweakade, många anser att dessa är bättre än orginal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 På vilket sätt anses dessa drivisar vara bättre än orginal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p.j.o Posted February 16, 2007 Author Share Posted February 16, 2007 du har rätt drivrutin va? 32/64 bitars ??fungerar äldre drivrutiner ? prova dessa: http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php ati catalyst 7.1 tweakade, många anser att dessa är bättre än orginal. ja jag tror jag har rätt drivrutin å allt funkar bara attde va så att jag ville bara lägga in den nya catalysten men det blev tyvärr tvärnit .... mvh buzz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts