Belsebub Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Första frågan: Om jag installerar vista över xp som jag nu har på datorn försvinner då alla program, mappar & inställningar i FF osv. då? Andra frågan: Kan jag installera så jag har både vista och xp på datorn som jag väljer vilket operativsystem jag startar när datorn startas upp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 1. Du måste göra en uppgradering för att du ska behålla programmen och inställningarna. 2. Japp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted February 16, 2007 Author Share Posted February 16, 2007 Hur menar du med en uppgradering? EDIT: Aha, man kan välja att göra en uppgradering när man kör installen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Japp, du startar installationen från Windows XP så kan du välja att "Uppgradera". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted February 16, 2007 Author Share Posted February 16, 2007 Tack för det svaret! Det är just det som jag har tyckt skulle vara otroligt jobbigt att få installera om allting, med uppgraderingen blir ju allt så mycket lättare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts