Jump to content

extras Vista Ultimate

debeaux

Recommended Posts

Tjena.

Jag har kört Vista Ultimate sedan i november.

Mycket nöjd förutom att min PC kraschade ( registret pajade plötsligt. Se Readyboost tråden längre ner).

För ett tag sedan fick jag Windows Hold'em och Windows DreamScene som jag sinstallerade.

Men nu när jag installerat om min PC, får jag inte dessa program via Windows Update.

Hur kommer det sig?

Hur får jag tillgång till dessa program nu?

Andra uppdateringar och sådan får jag.

men under Ultimate Extras finns inget....

tips?

• 3 weeks later...
När jag startar spelet "Hold 'Em" så blinkar all text i spelet hela tiden, ganska jobbigt. Någon som vet felet?

I hjärter är texter väldigt stor  ???

Jag vet att det varit ett känt fenomen med Nvidias drivrutiner men om jag tror att det är löst i de senaste drivarna 101.41, http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_101.41.html

Edit: Nej, problemet med Hold'em är fortfarande en issue och löses i en framtida drivrutin!

När jag startar spelet "Hold 'Em" så blinkar all text i spelet hela tiden, ganska jobbigt. Någon som vet felet?

Jag vet att det varit ett känt fenomen med Nvidias drivrutiner men om jag tror att det är löst i de senaste drivarna 101.41, http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_101.41.html

Edit: Nej, problemet med Hold'em är fortfarande en issue och löses i en framtida drivrutin!

Tackar för infon. Då får man vänta till nästa version på drivrutiner för att se om de har fixat det  >:(

Noob på området!!!

Jag har Vista Ultimate x64 OEM Sv och vill osså ha extras å uppdateringar.

Men hur gör jag för att installera andra språk???

När jag kör Windows update så ser jag ingenting om att installera andra språk.

Tacksam för snälla svar...

Du måste installera det engelska språkpaketet för att få Extras-uppdateringarna :)

Noob på området!!!

Jag har Vista Ultimate x64 OEM Sv och vill osså ha extras å uppdateringar.

Men hur gör jag för att installera andra språk???

När jag kör Windows update så ser jag ingenting om att installera andra språk.

Tacksam för snälla svar...

Du måste installera det engelska språkpaketet för att få Extras-uppdateringarna :)

Tack för det snabba svaret!

Min nya fråga är: Hur gör jag då? På Windows update ser jag ingenting som har med språk att göra...

mvh

Jag har en ruta för 'extras'.

Men Windows update hitter inget alls och det går inte att uppdatera windows defender heller, jag börjar misstänka att det är någon inställning någonstans, jag har provat att avaktivera brandväggen, men det hjälpte inte...

Någon idé?

Mvh

m

• 3 weeks later...

Tackar för infon. Då får man vänta till nästa version på drivrutiner för att se om de har fixat det  >:(

Med de ny drivisarna funkar Hold'em utan att texten blinkar  :D :D :D :D :D

(Nvidia 158.18)