betterlead Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Jag har letat efter en lösning på mitt problem , men finner den inte så nu vänder jag mig till expertisen här på forumet. När jag stänger ned datorn helt och sedan startar den så loggar Vista in mig hela vägen. Jag slipper alltså klicka på val av användare. (Endast ett användarkonto finns - jag behöver inte fler.) När jag sätter datorn i Vänteläge och sedan startar upp igen kommer rutan med val av användarkonto upp och jag måste klicka på mitt egna och enda konto. [*Konto*] med texten Låst undertill. Detta känns himla onödigt och det tar längre tid att få igång burken. Är det någon som vet hur jag ska fixa detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Starta Energialternativ > Kräv lösenord vid uppvaknande, där hittar du inställningen du letar efter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betterlead Posted March 4, 2007 Author Share Posted March 4, 2007 Tack! ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts