pedde Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Kör själv inte vistan än ;D Väntar in alla drivisar till x64 versionen Har nu hjälpt en vän att installera vistan på dennes dator. Installationen gick utan anmärkning, men det stora problemet är att så fort man installerar ett program som s.a.s påverkar (inverkar) på dvdspelaren/brännaren, t.ex nero, photoshop elements (även med patchen till 5.02). så försvinner dvd:n i vistan, bara att ta en tidigare återställningspunkt igen för att återfå den. Vistan meddelar i enhetshanteraren att drivrutinen är skadad elle saknas kod 39 (cdrom.sys) Är det fler än jag som har haft samma problem?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Testat UpperFilters/LowerFilters metoden? http://support.microsoft.com/default.aspx?...b%3bSV%3b314060 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedde Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 ok Tack för svaret, jag ska fara dit någon dag framöver o se vad jag kan göra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts