Gå till innehåll

Oväntade krashningar


nXt

Recommended Posts

Skall föröska förklara detta så gott som det går :

Enda sedan jag uppgraderade till Vista Home preminum 32 bitar så har det med jämna mellanrum krashat. Det blir en blått och står vad det kan va för anledningar varför det kan krachat så sen startas datorn om ! detta är så störande , När jag söker sedan efter en lösning på problemet så dyker inget upp ! Jag har en kompitabel dator till vista som är ganska långt över deras systemkrav och de senaste drivrutinerna till min hårdvara mm. Så då är frågan va kan detta bero på ?

Jag gilar vista men om jag ej finner en lösning på problemet funderar jag starkt på att gå tillbaka till Xp ett tag. Detta problemet har kvarståt sedan jag ominstalerade vista en gång. För det har varit så hela vägen sen jag började med vista :S Skulle va mycket tacksam för svar. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du kontrollerat så att du har alla uppdateringar till Vista som jag publicerade för några dagar sedan i detta forumet?

Skickar med en länk här nedan till inlägget:

http://www.alltomxp.se/forum/index.php?topic=5745.0

Hoppas att möjligtvis någon av patcharna löser ditt problem! ;)

Har haft en del stabilitets-problem med Vista jag också. Jag har heller inte riktigt fått bort mitt "knaster" eller "hack" i ljudet då jag använder ett Creative X-Fi kort. Men problemen var å andra sidan mycket värre i Windows XP. Mitt problem är en orsak av kompbilitets-problem mellan nVIDIA nForce 4 och Creative X-Fi-ljudkort. Trisit att varken ASUS, nVIDIA eller Creative gör något åt det! >:(

Får se, kanske är det bättre att använda det interna ljudkortet istället?!

Aldrig någon i det här forumet som velat uttala sig om interna ljudkort vs "insticksljudkort". :'(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar Stenis detta skall testas ! Surfdiver har alla uppdateringar till vista men men ! hoppas det löser sig med ljudkortet ! Jag skall testa och se om jag kan kolla vad problemet är ! Återkommer ! men kom gärna med mer grejer : >

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...