andreasniilsson Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 har en fråga ang windows vista upgrade advisor, då det är så att när jag kör detta så komemr det fram att Vista Home Basic. Kan jag ändå chansa på att köpa Premium, då jag vill ha aero ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 Jag vet att den Vista-version Vista upgrade advisor föreslår är lite av tagen ur luften och du kan troligtvis köpa Home Premium och därmed få Aero. För att vara på den säkra sidan att du ska kunna använda Aero så frågar jag vad du har för grafikkort? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreasniilsson Posted March 29, 2007 Author Share Posted March 29, 2007 har ett ATI Radeon X1300 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 Ok, ja då är det ju bara att tuta och köra med Home Premium! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts