Gå till innehåll

hjälp tack:)


Recommended Posts

hej,

bytte router från en D-link 624 till en U.S Robotics 5463 och fick då problem med en av datorerna i nätverket som använder sig av ett D-link DWL-G650+-nätverkskort för att ansluta. har testat uppgradera till senaste drivrutinen utan framgång, samt avinstallerat/installerat nätverkskortet. letat runt lite och fått fram den här informationen från microsoft: http://support.microsoft.com/default.aspx?...us;828940  "This problem occurs because the wireless access point receives a connection request while the access point is trying to re-authenticate the wireless client for the same wireless network card. This later reconnection request is interpreted as a network attack on the access point. When this event occurs, the access point rejects the connection from the wireless client." Lite längre ner står följande sköna rad att läsa; "To resolve this problem immediately, contact Microsoft Product Support Services to obtain the hotfix. For a complete list of Microsoft Product Support Services phone numbers and information about support costs, visit the following Microsoft Web site". Menar dom att jag ska betala för hotfixen eller hur ska jag gå till väga? klickade vidare på länkarna o fick ett kostnadsförslag på 576kr+ moms.

hur som helst, e formodligen jag som e leif. kanske kan någon hjälpa mig med detta problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...