Kalles Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Hej, jag får alltid problem när jag ska ladda ner filer. Alltid när jag ska ladda ner nåt tex. Torrent så kommer medelandet "Skicka inte" och så avslutas allting. Vet ni vad det är för fel? Jag har Iallafall stängt brandväggen. Mvh Kalle. : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Om du menar att programmet kraschar så se till att du köra med den senaste versionen. Vilket program och version gäller problemet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 testa besöka denna länken http://www.google.se/search?hl=sv&q=to...kning&meta= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalles Posted April 3, 2007 Author Share Posted April 3, 2007 Tack så mycket funkade med uTorrent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts