Chillie Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Hej! Jag kan inte få inte SVT1 och SVT2 i Media Center. När jag hade gjort den första kanalsökningen så fick jag in alla kanlaer men sen gjorde jag en till och då fick jag inte in dom. När jag använder programmet som följde med TV-kortet (TerraTec Home Cinema) så får jag in SVT1 och SVT2 men då är det andra kanaler som jag inte får in. Någon som har samma problem och har någon lösning? Jag har TerraTec Cinergy 2400i DT och Windows Vista Home Premium. Quote
Andreas Stenhall Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Jag har exakt samma problem då jag först fick in alla kanaler men sedan en ny kanalsökning så får jag nu inte in TV3 längre. Har inte rotat upp en lösning men hittar jag något säger jag till! Quote
Andreas Stenhall Posted April 19, 2007 Posted April 19, 2007 Jag gjorde en ny kanalsökning och då hittades 13 kanaler. Efter sökningen fanns det en knapp "sök fler tjänster" eller nåt sånt och när jag gjorde det dök TV3 upp Quote
Chillie Posted April 19, 2007 Author Posted April 19, 2007 Kanalerna har alltid funnits där, men dom funkar inte. Jag testade att söka efter fler men det hjälpte inte. Quote
Andreas Stenhall Posted April 19, 2007 Posted April 19, 2007 Ditt kort är ju "Works for Vista"-klassat så det ska fungerra. Har du senaste drivarna, http://supportde.terratec.net/modules.php?...tit&lid=986? Quote
Chillie Posted April 20, 2007 Author Posted April 20, 2007 Har nu uppdaterat drivrutinerna men det funkar fortfarande inte. Jag har testat med en ny kanalsökning. Quote
Recommended Posts