Xophile Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Hej! Försöker via Live Messenger att hjälpa en kompis med att återskapa ett borttappat Word-dokument. När han begär fjärrhjälp får jag bara upp att jag måste uppgradera min version av Live Messenger. Jag har ominstallerat, avinstallerat och ominstallerat om och om igen och är 100% säker på att vi båda har den allra senaste versionen av Live Messenger. Vad gör att det inte fungerar? Tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Har båda Windows XP eller har någon exempelvis Vista? Vilka versioner av Windows Live Messenhger har ni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xophile Posted April 18, 2007 Author Share Posted April 18, 2007 Båda har Windows XP och version 8.1.0178 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Ok, hur lyder det exakta felmeddelandet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xophile Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Begäran om fjärrhjälp har nekats. Vänligen uppgradera din version till den senaste Live Messenger-versionen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Hmm, hittar ingen lösning... Kan båda testa att köra klassikern MSN Messenger 7.5 istället, http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=sv ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts