SurfDiver Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Min fråga är om någon som kör Windows XP x64 kan uttala sig om hur de tycker att systemet är? - Svårt att få tag på drivrutiner? - Prestandaskillnad, bättre eller sämre? - Vissa program som inte fungerar? - Oförklarliga fel? Har funderat på att testa detta operativ, men har inte riktigt bestämt mig. Av denna anledning vill jag därför veta lite av den/de som kört Windows XP 64-bit en period! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Kör en XP x64 på jobbet men har inte märkt några skillnader. Jag skulle säga att om du har 4GB RAM så kör x64, har du mindre RAM så strunta i det och kör vanliga XP. Drivrutiner för XP x64 är inget som växer på träd direkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzyman Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Har kört win xp x64 i ett år nu!!! Fungerar jätte bra!!! Stabilt och säkert!!! De mesta fungerar men visst vissa programm fungerar inte!!! Som t.ex Norton Partitions Magic...... Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts