SpritDunken Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Hej, Var ett tag sedan man skrev. Jag skulle vilja ta upp en bugg, kanske höra en eventuell lösning/work around för detta problem. Det är så här att jag har installerat PowerDVD ultra 7.00.2602 (v7.3) och sedan patchat upp versionen till 7.03.2723 (senaste) men fortfarande händer samma sak dvs. powerdvd crashar när jag spelar upp en blu-ray film. Jag har testat stänga av/på hårdvaru accelerationen i PowerDVD dvs. nvidia purevideo och jag har även tankat hem de senaste drivisarna från nvidia dvs. Version: 158.18 Fortfarande så hänger sig powerdvd vilket orsakar att jag inte kan spela upp söta blu-ray Min fråga till er.. finns det en work around ni känner till? Alt. ett annat program som spelar blu-ray som verkligen fungerar... som ni testat. Var då så vänlig och svara i denna tråden, eller om ni har några förslag/funderingar. . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Vilken Blu-Ray spelare har du i datorn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpritDunken Posted April 23, 2007 Author Share Posted April 23, 2007 Har ingen ble-ray spelare, har bara blu-ray filerna på hårddisken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Har ingen ble-ray spelare, har bara blu-ray filerna på hårddisken. Kör Cyberlinks Blu-ray advisor för att se: http://www.cyberlink.com/multi/support/bdh...t/diagnosis.jsp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patriot_chrille Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 jag skulle hitta på nya National Tresure 2 och jag fick använda mej av anyDvd 6.4.3.2 jag använder mej av PowerDVD 8 Ultra och den hänger sig också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts