rti Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Hej! När jag stänger av datorn så får jag upp ett meddelande att DDE Windows server inte avslutas korekt sen får man välja avsluta eller avbryt, det händer ibland när jag stänger ner datorn, jag gick in på Microsoft sida och hittade en säkerhetskorrigering för Windows 2000: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=sv är det lämpligt att jag laddar ner denna säkerhetskorrigering för den typ av problem som jag har. m.v.h. rti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Om du kör xp, ska du inte ha den, tror ja. Va bara därför ja skrev detta. Ifall du kör xp alltså? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rti Posted April 23, 2007 Author Share Posted April 23, 2007 Det stämer Landsfiskalen jag kör XP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Då e de bara patchar till xp som gäller. 8) Kan tyvärr inte svara på din fråga, men nu slipper du sabba datorn mer med 2000. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rti Posted April 23, 2007 Author Share Posted April 23, 2007 Då e de bara patchar till xp som gäller. 8)Kan tyvärr inte svara på din fråga, men nu slipper du sabba datorn mer med 2000. ;D Jag glömde skriva att det var xp det gällde :-[ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts