tottor Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Jag har haft Vista sedan det kom ut här i Sverige. Och nu vill jag installera XP igen, men när jag ska installera XP så går allt bra men... Men när har formaterat hårddisken och filerna har kopierats över till hårddisken, steget efter det alltså där man ser hur lång tid det är kvar och så då stänger datorn av sig. När jag sedan slår på datorn igen så stänger den av sig igen, på samma ställe. Men det fungerar perfekt när jag ska installera Vista igen, då fungerar det fel fritt. Jag har inte en aning om vad det kan vara för fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GammalGubbe Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Är här något hjälp? "http://eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=939050" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GammalGubbe Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Googla "installera från vista till xp" så kan du hitta massor att läsa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts