Guest Stalke Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Om detta har kommit upp så ber jag om ursäkt. Klicka på start -> kör -> skriv in dxdiag -> Nätverk. När vi har kommit såhär långt klickar du på Testa directplay. Där skriver ni in uppgifterna sen bockar du för skapa en ny befintlig session. Sen är det bara att klicka på OK. Därefter så ser du du ditt ip-adress som du ska ge till en kompis. Han/Hon ska göra exakt samma sak när vi skapade en ny session fast då ska man klicka på Anslut till en befintligt session och rutan som kommer upp skriver man in ip adressen. Sedan är det bara att klicka på OK. Fråga nåt om ni inte förstår. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Ingen som har testat? Fråga på bara om de blir problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Ska testa så snart jag kan, var inte orolig Har bara inte tillgång till två datorer samtidigt just nu.. men hela grejen låter helfestlig ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskarh Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 detta var ju häftigt! kan man vara fler än två, typ hur många som helst? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 kan man vara fler än två, typ hur många som helst? Jag är säker på att det ska kunna gå med flera användare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fetis Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Jag har provat det innan för länge sen. Det är ju en häftig sak, men har inte provat det igen sedan då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani95 Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 min fråga är lite löjlig fast var ligger kör på visa? :- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts