Gå till innehåll

Outlook Express som inte fungerar


Nigi

Recommended Posts

Har problem med Outlook Express på min nyaste dator. Flyttade över all e-post dit, men kan inte använda varken Outlook eller Outlook Express. Laddade ner Mozilla Thunderbird, men är inte riktigt nöjd och vill tillbaka till Outlook (hur jag nu ska lyckas exportera e-posten från Thunderbird?) Å, ä och ö blir ibland enbart frågetecken.

I alla fall verkar det som något fattas i Outlook Express, antagligen några filer som försvunnit, så jag kunde inte hämta in e-posten. Har försökt med att avinstallera och andra knep som jag har hittat här och på Microsoft, men det är samma resultat, fungerar inte.

Någon som har en idé om vad jag ska göra. Har en IBM Thinkpad med förinstallerade programvaror och har alltså problem med att installera om, eftersom jag naturligtvis får tillbaka samma program med samma fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Vad är det som ska ändras? Ska jag ändra var mailen ska sparas?

Det är ju filer som verkar ha försvunnit.

Öppna Utfoskaren

sök>alla filer och mappar>Fler avancerade alternativ, där kan man ställa in för sökning i dolda fil och mappar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...