stenofsweden Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Hej, Tänkte sätta in ett nytt USB minne som Readyboost, använder idag 1GB och ska sätta i ett 2GB... Min fråga är hur jag gör med det befintliga minnet, när jag tittar i den har den en fil vid namn ReadyBoost.sfcache som är nästan 890Mb stor... Försvinner någon form av info när jag tar ut den eller ska jag göra något innan jag byter? Ödmjukast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Nä... det ska du inte behöva göra. Bara att plugga in den nya, Vista anpassar sig.... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Det enda som finns i filen är temporärt data och du kan utan problem ta bort filen från USB.-minnet, det gör absolut ingenting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts