Gå till innehåll

Svensk vista och zune?


Gäst Fluorescent79

Recommended Posts

Gäst Fluorescent79

Jag har en Zune att lyssna på. Men jag lyckas inte installera programvaran på Vista. Jag har räknat ut att det beror på att det är en svensk vista. Microsoft har gjort en liten fuling och kräver engelskt operativsystem för att det ska fungera. Jag råkar veta detta då jag tillfälligt installerade en engelsk vista på laptop. Och vips! Så gick programmet igång.

Men jag tänkte vara nyfiken på om någon har en bra idé för workaround för att installera zune på svensk vista?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fluorescent79

Hur bär man sig åt för att göra det?? För jag antar att det räcker inte med att ställa om någonstans i kontrollpanelen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ultimate själv då ingår ett antal språkpaket i update, vet ju inte vilken version du har och om dom ingår i din version, börja med att gå till update och kolla där, om dom inte finns där återkom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har även ja problem med detta. I XP löste man ju det smidigt med att bara köra ett script.

Skulle va underbart om nån hade en lösning... börjar bli trött på att inte kunna byta musik på min Zune.. =P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fluorescent79

Då jag kör home premium, så verkar det inte fungera att lägga på nya språk hur som helst. Jag försökte även med att ändra platsen till USA. Men det gick den inte heller på.

Efter en stunds sökande så har jag hittat en ny installationsfil. Sneglar lite på hur jag kan tänkas bära mig åt för att öppna denna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...