fredde Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 När jag ska installera SP3 via office-update så frågar programmet efter orginalskivan innehållande "proret.msi" som ingår i orginal- cd vid installation av office 2002 (office 10) och som därför saknas på min skiva som är för installation av office 2003(office 11), där heter motsvarande fil "pro11n.msi". Hur göra för att sp3 ska installeras? Har letat på nätet men har inte hittat någon klockren lösning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Hämta fullfile-versionen på http://www.microsoft.com/downloads/details...cdfb5e#filelist så bör det gå bättre, tanken med dessa fullfile-filer är just att man inte ska behöva ange sökvägar till installationsupsrpungliga filer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted July 26, 2007 Author Share Posted July 26, 2007 Tack för hjälpen med länken till svenska fullfile-installationsfilen. Hittade bara den engelska när jag letade. Det fungerade med den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts