nagrom54 Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 som rubriken säger så krashar internet explorer då och då pga flash kan man hämta en annan verision för att fixa det och i så fall var?? nagrom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Kolla i mappen C:WindowsSystem32MacromedFlash så hittar du där ett program som hetrer något i stil med FlashUtil9c.exe som automatiskt uppdaterar Flash till senaste versionen, omstart av datorn krävs dock! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 För att installera senast version Avinstallera först sedan installera igen. Starta Internet Explorer gå till sida som använder Flash Player sedan talar webläsaren om att Ni skall installera Flash Player Hämta avinstallera http://kb.adobe.com/selfservice/viewConten...rnalId=tn_14157 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Tackar ! ;D Jag trodde ett ögonblick att det bara var jag som precis fått de problemen. Jag har haft problemen ett par dagar, men jag trodde det var de specifika WEB-sidorna som ställde till det. Jag följde Stenis tips och där fanns en uppdatering att hämta. Omstart, och nu funkar allt igen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 De senaste versionerna av Flash är riktigt stabila, även om IE7 kraschar vid enstaka tillfällen på grund av Flash Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nagrom54 Posted August 4, 2007 Author Share Posted August 4, 2007 ska prova ditt stenis hoppas på det tack för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts