Gå till innehåll

"Du måste ha behörighet för det här obejektet"


MadeByMe

Recommended Posts

Har ett stort problem som är irriterande!

Ex om jag laddar ner en installations fil(.exe) och så installerar jag produkten, sen så tär jag ska ta och slänga installations filen så får jag ""Du måste ha behörighet för det här objektet"" så testar att starta om, får upp samma igen, startar om igen, du kan jag ta bort filen direkt när jag har loggat in, men om jag väntar 5 minuter så får jag "Du måste ha behörighet för det här objektet" igen, det är så här med installations filer, men inte med andra filer, någon här som kan hjälpa mig hur jag ska göra? jobbigt att starta om datorn för att kunna ta bort en fil!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I vilken mapp sparar du filerna du laddar ner? Om du laddar ner dom någon annan stans, till exempel på skrivbordet, fungerar det bättre då? Testa även att slå av UAC genom att starta Systemkonfiguration > Verktyg och välj att Inaktivera UAC (om du inte redan gjort detta).

Jag dom laddas ner automatiskt till skrivbordet med FireFox.. har även testat att ladda ner samma fil igen och lägga den på andra hdd, men samma problem, mitt UAC är avstängt hela tiden! så jag vet inte vad som har hänt nu! men min dator har flippat med andra saker och bara stänger av sig så jag tog och formaterade och har inte upplevt det problemet ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...