higge64 Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Hej, Är det någon känd bugg med att vista stänger ner internet explorer lite titt som tätt eller är det min dator som spökar???? Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Det är ganska vanligt, speciellt om du kör med en äldre Flash-version. Uppdatera Flash genom att köra programmet som finns i C:WindowsSystem32MacromedFlash och starta sedan om burken Sen händer det att IE kraschar utan att det är Flash fel men det är ganska sällan. Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benno Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Jag har samma problem. Kör x64 Vista men använder oftast 32-bit IE och uppdaterade därför flash genom den på adobes hemsida. I C:WindowsSysWOW64MacromedFlash finns filen Flash9d.ocx, vilket betyder att flash för x64 är senaste versionen? Flash fungerar dock inte i IE x64, när jag försöker uppdatera genom den säger adobe att någon flash för x64 inte finns. I mappen C:WindowsSystem32MacromedFlash finns det däremot inget alls, men flash fungerar ändå bra i 32-bit IE förutom att det krashar lite då och då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts