Benno Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Jag har i msconfig blockerat ett antal program som jag inte vill ska autostarta. Det fungerar bra förutom att Windows hela tiden måste meddela att några program har blockerats. En meddelanderuta med texten "Windows har blockerat några startprogram" dyker upp kanske var tionde minut och det börjar bli lite irriterande. Det hade varit okej om den gjorde det en gång precis vid uppstart men under drift anser jag inte att det är meningsfull information. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Klicka på bubblan som kommer upp och välj att köra Systemkonfiguration. Kryssa sedan i rutan att du inte vill visa det meddelandet och inte köra Systemkonfiguraion varje gång du startar datorn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts