Byvander Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Hej.... Fixk hem mitt logitech G11 /tangentbord här om dagen.... funkar nädtan perfekt... men d e bara en sak.... har en liten volymvolym grej högst upp i mitten.... när ja drar den till höger eller vänster för att då höja eller sänka ljudet så kommer de ju då inte upp typ pinnar eller va man ska kalla de på om hur högy ja har de.... har haft de förr... men hur kan man fixa så att man får de igen???? MVH: Byvander Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Har du installerat programvaran från http://www.logitech.com/index.cfm/434/285&cl=se,sv ? // Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Byvander Posted August 9, 2007 Author Share Posted August 9, 2007 händer inget ändå när ja höjer/sänker ljudet, dvs de kommer inte upp något på skärmen.... nwb har ändå instakkerat drivrutinerna... MVH: Byvander Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Ok, jag känner inte till Logitech men jag gissar att det antingen följer med ett program där du kan justera inställningar, finns det någon inställning där dom du kan ändra för att få upp "pinnarna"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Byvander Posted August 9, 2007 Author Share Posted August 9, 2007 ja har installerat den programvaran..... och det är samma som du länkade mej till..... men ja hittar inga justeringar där..... ja har letat.... .: Byvander :. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Ok, då har jag tyvärr inte fler tips, vi får hoppas att någon annan vet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Byvander Posted August 9, 2007 Author Share Posted August 9, 2007 ja då, de löser sig nog =) .: Byvander :. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts