__087 Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Hej. Jag har problem med mitt ljudkort i min bärbara dator. Ljudet går att lyssna på utan problem med snabbknapparna för höjja och sänka på tangentbordet fungerar inte längre, har testat installera om det och massa annat. Ljudkortet är av modellen: Realtek High Definition Audio. Snälla hjälp väldigt irriterande!! M.V.H. // __087 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 9, 2007 Share Posted August 9, 2007 Ladda ner senaste drivrutinerna från Realtek och isntallera dom och se vad som händer! http://www.realtek.com.tw/downloads/downlo...0Audio%20Codecs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted August 9, 2007 Author Share Posted August 9, 2007 okej, tack så mycket stenis. M.V.H. // __087 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts