RipTheJacker Posted August 12, 2007 Posted August 12, 2007 Hallå! Jag har precis skaffat Ultimate. Så jag har en fråga, hur hittar jag DreamScene? Jag har sett på Windows Update och diversehemsidor, men hittar det inte? Vart laddar jag ner det ifrån? Som jag har förstått så är det bara BETAn som är släppt. När kommer "The Final-release"? MVH V Quote
EvilErkki Posted August 12, 2007 Posted August 12, 2007 Ladda ner det engelska språkpaketet i windows update, starta om och kör windows update igen, då dök det upp för mig i allafall. Funkar perfekt Quote
RipTheJacker Posted August 13, 2007 Author Posted August 13, 2007 Nu har jag installerat alla engelskt språkstöd. Och ställt om till engelska, men hittar fortfarande inte DreamScene... Quote
waxinator Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Nu har jag installerat alla engelskt språkstöd. Och ställt om till engelska, men hittar fortfarande inte DreamScene... Har du ställt om Systemspråket i sista fliken ? Quote
Andreas Stenhall Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Du ska endast behövs installera det engelska språkpaketet från Windows Update för att DreamScene sedan ska dyka upp. När den slutliga versionen kommer är okänt, den har varit på gång att släppas i några månader men inget verkar hända.... Quote
Recommended Posts