Gå till innehåll

problem med språkpaket för vista ultimate


hez

Recommended Posts

har försökt installera svenskt språkpaket på englesk windows vista ultimate, senaste gången jag installerade fungerade det utan problem, men nu efter jag installerat om datorn så går det inte, får fel meddelande error code 2 (WindowsUpdate_00000002 WindowsUpdate_dt000)

provade att installera norska och det funkade men förstår inte varför svenska inte fungerar, nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmmmm, vad skumt! Har precis också installerat om Vista ultimate och kan inte heller installera det svenska språkpaketet? Även jag får error code 2 när installationen kommit drygt halvvägs, har försökt flera gånger nu. Någon som vet var installationsfilen lägger sig så man kanske kan ta bort den och ladda ner den på nytt genom windows update?

/Sarek

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmmmm, vad skumt! Har precis också installerat om Vista ultimate och kan inte heller installera det svenska språkpaketet? Även jag får error code 2 när installationen kommit drygt halvvägs, har försökt flera gånger nu. Någon som vet var installationsfilen lägger sig så man kanske kan ta bort den och ladda ner den på nytt genom windows update?

/Sarek

den lägger sig i C:WindowsSoftwareDistributionDownload

men jag har redan provat flera gånger att ta bort allt där och ladda på nytt men fortfarande samma problem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick fel när jag installerade språkpaketet tillsammans med andra vista uppdateringar. Installerade om Vista igen och lät alla vanliga uppdateringar gå klart innan jag körde på språkpaketet och då funkade allt som det skulle.

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick fel när jag installerade språkpaketet tillsammans med andra vista uppdateringar. Installerade om Vista igen och lät alla vanliga uppdateringar gå klart innan jag körde på språkpaketet och då funkade allt som det skulle.

/C

ja det var så jag också gjorde när det inte fungerade, men sen verkar det "brännas in" att den får för sig att problemet måste ligga kvar, installerade om och installerade först språkpaket och sen uppdateringar, antar att man måste göra så för att inte få detta problem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...