Landsfiskalen Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Undrar bara om denna mappen är orginal? C:WINDOWSaddins Ibland glömmer ja va ja sysslar med. Är till dreamscene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 hej jag har den på datorn xp pro,men den är tom mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 21, 2007 Author Share Posted August 21, 2007 Ok. Man tackar. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Jag har också den mappen i mitt XP Pro, den innehåller en fil "fxsext.ecf", verkar ha med XPs faxprogram att göra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 21, 2007 Author Share Posted August 21, 2007 Anledningen till att ja undrade va att ja gick efter guiden här. http://brendan09.googlepages.com/dreamscenexp Och så glömde ja naturligtvis att kolla om mappen va där från början. Fast dreamscene blir inte så bra i xp, alla namn på ikonerna blir färgade. Så nu vet ni de. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
L_N Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Jag har också den mappen med filen fxsext.ecf, så det är som det ska ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts