candela Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 HJÄLP Kan någon hjälpa mig med detta ??? Får felmeddelande: Instruktionen på "0x100021d5" refererande till minnet på "0x0000000b". Det gick inte att utföra en minnesåtgärd. Klicka på OK om du vill avsluta programmet Klicka på Avbryt om du vill felsöka" Mvh candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 När får du detta felmeddelande? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted August 28, 2007 Author Share Posted August 28, 2007 När jag skall byta sida så bryts internet ned och felmeddelandet kommer. Mvh candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Ok, testa att starta Internet Explorer utan tillägg, du hittar det genom att söka efter "internet" i Startmenyn, fungerar det bättre då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted August 28, 2007 Author Share Posted August 28, 2007 Hej Stenis! Felmeddelandet kom ej tillbaka. Men jag har drabbats av ett annat värre problem. När jag är ute på webben så växlas det upp en sida med texten: We`re sorry! This offer is not available in your area. You will be redirected shortly. Sen kommer en massa webbsidor bla www.wixawin.com och www.mylucrush.com. Kan inte stänga av dessa. Har du något förslag ??? mvh candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Jag tror att du har fått in något skräpprogram (spionprogram) i din dator. Posta ett nytt inlägg om detta i forumet säkerhet så får du hjälp av de som är kunniga på detta, Malou är väldigt duktig på att felsöka sådant! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted August 29, 2007 Author Share Posted August 29, 2007 Har kontakt och får hjälp av Malou. Felet förekommer kommer även i Firefox. Ha det så skönt på playan. Här har hösten börjat, 8 grader i morse. /candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Ha det så skönt på playan. Här har hösten börjat, 8 grader i morse. Vilken jäkla playa menar du? Nog tusan önskar jag att jag vore på en playa någonstans i världen men tyvärr befinner jag mig hemma i det fruktansvärt tråkiga höstvädret.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts