theagle Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 I windows Xp kan man inaktivera systemåterställningen, jag använder istället Acronis True Image och skaper en imagefile. I Windows Vista finns också systemåterställning men hur inaktiverar jag den i Vista?? Allt för att spar utrymme på hårddisken...Jag har Windows Vista Home Premium som op-system !! Tacksam för svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Du kan inaktivera det genom att i System ta Systemskydd och där avmarkera enheterna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theagle Posted August 28, 2007 Author Share Posted August 28, 2007 Tack för tipset Stenis !! Du kan inaktivera det genom att i System ta Systemskydd och där avmarkera enheterna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts