Gå till innehåll

Router


Anki1

Recommended Posts

Tänkte mig på framöver att koppla samman två datorer, och eftersom jag är helt obegåvad

med allt vad datorer heter men har lyckats få fram att det heter "reuter" :P, så nu är frågan, vilken reuter är bäst? Jag skulle vilja ha en som jag kan få "supporthjälp" om jag inte fixar det, finns det? Och behöver jag ha brandvägg i den om jag har det i datorn? Kan tillägga att jag kör ADSL också. Snälla, någon som kan hjälpa lilla mig? Mvh/Anki

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo alla stora märken har support, D-Link, Netgear osv

Sen följer det alltid med en "Quick Start" manual som man bör studera i minst 10 minuter.... ;)

plus att man tejpat för alla anslutningar där det står att man ska läsa manualen innan man kopplar.

Sen kan det krångla beroende på vilken operatör man har...

Kör man fast ringer man supporten.

Har du någon bekant/kompis som har en router brukar det inte vara några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo alla stora märken har support, D-Link, Netgear osv

Sen följer det alltid med en "Quick Start" manual som man bör studera i minst 10 minuter.... ;)

plus att man tejpat för alla anslutningar där det står att man ska läsa manualen innan man kopplar.

Sen kan det krångla beroende på vilken operatör man har...

Kör man fast ringer man supporten.

Har du någon bekant/kompis som har en router brukar det inte vara några problem.

D-Link har jag hört ska vara bra, får se vad det blir...har annars Telia alias Felia som operatör, Tack än en gång för bra svar/Anki

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...