Libra63 Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Har plötsligt fått ett bredare ativitetsfält med ikoner i dubbla rader? Så vill jag inte ha det, hur får jag bort det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Samma som på XP... Se till att aktivitetsfältet är olåst (Högerklick på fältet och lås upp) och lägg muspekaren över kanten på aktivitetsföltet... dra sen muspekaren med vänsterknappen intryckt till halva storleken. Lås fätet efteråt så slipper du det igen... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted September 29, 2007 Author Share Posted September 29, 2007 Såja nu gick det :-) Hade för mig att det var så också men det fungerade inte. Gick då över till Windows orginal tema och då gick det :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts