Gå till innehåll

mail till mig själv


Kerstin

Recommended Posts

Jag brukar testa med att skicka mail till mig själv när jag gjort någon speciell stationary för att checka hur den ser ut. Nu går det helt plötsligt inte utan alla mina mail går iväg som de skall men  när jag hämtar den går de direkt till "borttagetmappen" Hittar ingen inställning någonstans som går att ställa in för att förhindra detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder du OE version 6 eller 7?

Har du kollat "Verktyg" > "Regler för meddelande" och fliken "E-post" att du inte har någon regel som styr om dina mail? Kolla även fliken "Spärrade avsändare".

Ovanstående är det enda jag kommer på just nu, slutade använda OE för något år sedan, så kunskaperna börjar avta... Provade att skicka mail till mig själv och det fungerade normalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 7.an.

Det enda jag kunde komma på själv var att Telia säker surf d.v.s. F-secure nyper den men kan för mitt liv inte förstå varför så jag stängde av den , men resultatet är detsamma. Jag har inga blockerade avsändare och absolut inte mig själv. Öppnar jag mailet i IncrediMail så går det alldeles utmärkt så det är bara OE som krånglar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...