Kerstin Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Jag brukar testa med att skicka mail till mig själv när jag gjort någon speciell stationary för att checka hur den ser ut. Nu går det helt plötsligt inte utan alla mina mail går iväg som de skall men när jag hämtar den går de direkt till "borttagetmappen" Hittar ingen inställning någonstans som går att ställa in för att förhindra detta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Använder du OE version 6 eller 7? Har du kollat "Verktyg" > "Regler för meddelande" och fliken "E-post" att du inte har någon regel som styr om dina mail? Kolla även fliken "Spärrade avsändare". Ovanstående är det enda jag kommer på just nu, slutade använda OE för något år sedan, så kunskaperna börjar avta... Provade att skicka mail till mig själv och det fungerade normalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kerstin Posted December 20, 2007 Author Share Posted December 20, 2007 Jag har 7.an. Det enda jag kunde komma på själv var att Telia säker surf d.v.s. F-secure nyper den men kan för mitt liv inte förstå varför så jag stängde av den , men resultatet är detsamma. Jag har inga blockerade avsändare och absolut inte mig själv. Öppnar jag mailet i IncrediMail så går det alldeles utmärkt så det är bara OE som krånglar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Knepigt! Om du får mail från andra till den mailadressen, funkar det normalt då? I s f måste det ha med avsändaradressen att göra, din alltså. Kollade lite snabbt på http://insideoe.com/ men hittade inget, du kan ju kika lite noggrannare där! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts