Gå till innehåll

Förhandsgranskning av bilder fungerar inte längre


Ellaella

Recommended Posts

Hej, jag har en fråga angående mina bilder som jag har på min dator. Och  jag har vista. Det är så att jag kan inte se bilderna när dom ligger på tex skrivbordet eller i mina olika mappar. Jag ser själva filen men utåt så syns bara ett "blått grönt, landskap" Alltså..ja ser ingen sån där > liten förhandsgranskning som man borde göra. Jag måste ju ha råka kommit åt någe. Men vet inte vad.. Hoppas att jag förklarade tillräckligt bra !  Och jag hoppas att jag får hjälp :) Tack på förhand.

Ämnet redigerat av stenis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ändra storleken på ikonerna genom att i menyn välja "Visa" och ändra till "Medelstora ikoner" eller mer.

Du kan även ändra storleken på ikonerna med att hålla nere <ctrl> och rulla på mushjulet.

Du kan "fotografera" hur det ser ut med: Start - Alla program - Acessories - Skärmklippverktyget

Detta fotografi kan du lägga in här i länken via "Fler alternativ..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså..va ? Förstår ingenting av det du skriver.

Jag undrade varför jag inte kan se en liten

förhandsgranskning på min a ikoner ( bilderna )

som ligger i mappar, skribordet m.m Det enda

jag ser är ett landskap... ;P

Högerklicka på skrivbordet och välj "Visa"..... där väljer du "Medelstora iconer" eller "Stora iconer". Samma sak gör du i mappen med dina bilder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...