Belsebub Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 När jag ska skapa en ny fil för programmering i java så dyker * @author automatiskt upp. Men jag skulle vilja ändra namn i * @author. Jag hittar inte någon inställning i netbeans där jag kan ändra namn. Skulle vilja slippa att ändra manuellt varje gång, någon som vet var jag kan ändra? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted February 13, 2008 Share Posted February 13, 2008 Tools > Options, välj Advanced. Gå till punkten Editing > Java Sources och ändra Strings Table: USER=Mr. Java Hittade detta på google, men jag tror det ska fungera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted February 13, 2008 Author Share Posted February 13, 2008 Hej, Jag är med fram till punkten "editing". Sedan hittar jag inte någon Java Source där under. ??? Jag har den senaste versionen av netbeans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 Japp, då har jag ingen aning, har aldrig använt kommentarerna som netbeans ger en i början ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts