Gå till innehåll

Utforskaren kraschar med jämna mellanrum


linnet

Recommended Posts

jepp precis så allt det du säger händer och sen startar skrivbordet upp igen , går man sen tillbaka till det man höll på med så funkar det oftast men inte alltid utan man kan få ¨ålla på ett par ggr

ja det är skumt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha det ska jag undersöka det satt ett nvidia grafikkort mi den innan som inte funkade som det skulle har installerat et ati radeon istället men drivtutinerna til nvidia ligger kvar i burken eftersom jag är lovad ett nytt kort  kan det va så att de  jäklas  eftersom jag fick ta hem drivrutiner till ati kortet också¨?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har exakt samma problem. Har en HP Pavilion d4595 med ett Nvidia Geforce 7900 GTX. Kortet verkar funka bra med drivrutinen så tror felet är nån annanstans. Skulle inte förvåna mej om nån uppdatering är orsaken...är inte så ovanligt numera att uppdateringarna gör att datorn inte vill fungera som den ska...Microsoft kanske tycker att vi ska skaffa Vista istället  ???

Har tyvärr installerat Windows Desktop Search och försöker jag ta bort den får jag en varning om att vissa program kan sluta fungera. Tänkte om det var den som strular till det..i alla fall tycker jag den suger kraft ur cpun. Provat att stänga av indexeringstjänsten för att se om utforskaren vill fungera bättre men icke då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...