Whitening Postad Februari 11, 2008 Dela Postad Februari 11, 2008 Jag har ställt in Word, PowerPoint och Excel att alltid använda c:AnvändareDelat som startkatalog när jag/vi ska spara filer. Vi är alltså 3 olika användare som ska kunna komma åt alla filer. Måste man ställa alla program som finns i Vista separat för att de ska föreslå samma katalog när man vill spara filer? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
waxinator Postad Februari 13, 2008 Dela Postad Februari 13, 2008 Ja. Eftersom alla program har sina egna standardplatser, så måste alla uppdateras för att de skall använda en ny plats. Temporära arbetskataloger kan däremot hanteras via central definition. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.