emin Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 Hej har en liten frågga , har en vista home premium 64 bit oem version , skall köpa en bärbar , som jag har fattat det så kan jag inte köra denna version på den nya bärbara , om jag kör windows anytime upgrade till vista ultimate, förblir min version fotvarande oem eller??? skulle va tacksam för all hjälp Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 har en vista home premium 64 bit oem version , skall köpa en bärbar , som jag har fattat det så kan jag inte köra denna version på den nya bärbara Om du inte har registrerat din "vista home premium 64 bit oem version" på en annan PC så ser jag ingen anledning till varför du inte skulle kunna installera och registrera den på din nya bärbara. om jag kör windows anytime upgrade till vista ultimate, förblir min version fotvarande oem eller??? Jag vet inte om en OEM licens kan uppgraderas. Kanske någon annan som vet ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Hej har en liten frågga , har en vista home premium 64 bit oem version , skall köpa en bärbar , som jag har fattat det så kan jag inte köra denna version på den nya bärbara , om jag kör windows anytime upgrade till vista ultimate, förblir min version fotvarande oem eller???skulle va tacksam för all hjälp Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Hej! Jag har uppgraderat mitt Vista Premium OEM till Ultimate med en Windows Anytime CD utan några problem. Det står inte heller nu att mitt Vista Ultimate är en OEM version. Lycka till! Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts