Hammare Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Har presis börjat använda ImgBurn. Undrar hur man bränner filer till en dvd-rw som redan har filer. Även hur man tar bort vissa filer och hela innehållet på skivan. Började med: bygg > enhet Brände en fil och fick upp att jag måste formatera innan. Lyckades bränna. När jag gör på samma sätt för att lägga till nya filer säger den att den kommer att skriva över det som redan ligger på dvd:n. Gör jag fel eller varför kan den inte lägga till nya filer på dvd som i XP (cd) och Vista (cd, dvd)? Använder ImgBurn 2.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Undrar hur man bränner filer till en dvd-rw som redan har filer. Man måste välja "Multisession" innan man startar första bränningen. På så vis 'stängs' inte skivan. Skivan måste fyllas på från samma brännare. Även hur man tar bort vissa filer och hela innehållet på skivan. Man "Raderar" skivan. Ovanligt struligt att använda... inget av ovanstående kan jag finna i inställningarna. Prova att hitta ett annat program eller använd Windows inbygda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hammare Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 Märkte att "Multisession" är en ny funktion i 2.4.0.0 Står överst: http://www.imgburn.com/index.php?act=changelog .. jag får fortsätta att leta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts