Gå till innehåll

Datorn/processer fryser efter starten av NOD32


Bisuta

Recommended Posts

Hej.

Nu har jag problem med min dator. När jag startar den så fryser den ibland, ibland går det fint. Men sedan när jag har loggat in så fryser den alltid efter att NOD32 har startat. Innan fungerar det perfekt, förutom explorer.exe som inte fungerar så perfekt. Vad ska jag göra? Kan det bero på att jag installerade NOD32 igår?

Testade nyss att köra den med senaste konfigurationsinställningar, men det fungerade bättre de första sekunderna, men det höll inte i sig.

Har också testat att starta i felsäkert läge, men då stannar den bara kvar när "_" blinkar i det vänstra hörnet. Är inte så van med felsäkert, hur länge ska den vara där?

//Daniel

Ämnet redigerat av Mickilina/har förtydligat rubriken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Du kan alltid pröva med att avinstallera NOD32 på nytt. Efter du gjort det så hämtar du ner CCleaner från följande länk:

http://www.ccleaner.com/download

Installera programmet och kör en register rensning. (tips. Om du vill slippa installation av yahoo toolbar så avbockar du den i installationsprogrammet av CCleaner)

(OBS! glöm INTE att göra en kopia av registret innan du rensar)

När du är klar med rensningen så startar du om datorn.

Efter omstart, försöker du installera mjukvaran på nytt.

Det brukar fungera smärtfritt! :)

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...