whitepointer Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 Klickar på videolänk t ex på xbox.com så kommer det upp "sidan kan inte visas" har ändrat säkerhetsinställningarna att visa video men det händer ändå inget, tips? Likadant på alla sidor. Går hur bra som helst o se youtube o webtv mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 Du inte anger vilken spelare du har som standard eller vilken web-läsare du använder... men IE7 och Windows Media Player fungerar i fullskärm på High-länkarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whitepointer Posted February 22, 2008 Author Share Posted February 22, 2008 har media player som standardspelare i IE7 men kan de blivit någon konflikt med Quicktime möjligtvis? Funkar i min bärbara men inte stationära. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zap Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 Utan att veta kan det säkert vara quicktime som strular. När jag gick till sidan och tryckte på en trailer kom det upp en sida som jag inte fatta något av för det stod på "slovensko". Måste man vara inloggad för att se en trailer, verkar lite knasigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dv9000 Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 har samma problem i IE7 hat testat alla möjliga instäälningar men funkar ändå inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Prova då med att köra sidorna med Mozilla Firefox. På så vis kan man konstatera om detta är ett IE7 -problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dv9000 Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 installerade firefox och när man klickade på en filmfil så frågade firefox vilket program som skulle användas , valde WMP och det funkar .............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts