mimar Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Är ute efter hur man får fram de unika numret för ens dator. Har tyvärr inte funktionen i Bios. Men har för mig att det ska gå att få fram på annat sätt? Tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 SIW visar GUID och UUID. /Sir_N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimar Posted March 13, 2008 Author Share Posted March 13, 2008 tackar för tipset! fungerade utmärkt! Då var denna tråd löst. Tack igen Sir_N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Inte för att man vill vara nån "messerschmitt" men detta tål tydligen att upprepas! [glow=red,2,300]Forumregler![/glow] §2.4 Problemet löst När problemet är löst redigerar du också första inlägget i tråden till "[LÖST] ". Löser du problemet själv så skriv även vad du gjorde för att lösa problemet, skriva inte bara "jag löste det själv". Edit: Med detta menas alltså, att du lägger till [LÖST] i ämnesraden, i ditt första inlägg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimar Posted March 13, 2008 Author Share Posted March 13, 2008 Sådär då E-son. Då var vi alla nöjda hoppas jag : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Sådär då E-son. Då var vi alla nöjda hoppas jag : Yes!.... tack! Hoppas du inte tog illa upp! Det var inte riktat specifikt till dig, utan mer allmänt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts